statystyki za 2017 i plany na 2018

12 stycznia 2018

Podsumowanie statystyk naszego portfolio za rok 2017 i kierunki rozwoju na 2018 rok.

Milestone Grupa Popularne 2017:
- fanpage'e Pyszności i Popularne przekroczyły 1 mln społeczności,
- powstanie BePopular, dedykowanej marki dla Partnerów B2B,
- stworzenie oferty komercyjnej BePopular,
- pierwsze, nietestowe kampanie lokowania marek już w pierwszym miesiącu istnienia BePopular (wrzesień 2017),
- segmentacja serwisu Popularne na dedykowane www tematyczne: pysznosci.pl, genialne.to, nauka.rocks, 5mdz.pl, kochamyzwierzaki.pl,
- wydanie książki Pyszności - 5k szt. sprzedane w 4 tygodnie.

Statystyki mega angażujących wideo:
- wideo niepromocyjne: 14,16 mln reached, 6,7 mln uniqe viewers, 267k engagement,
- wideo promocyjne: 5,58 mln reached, 2,15 mln uniqe viewers, 163k engagement.

W całym 2017 łączny udział ruchu kupionego na fanpage'ach wyniósł niecałe 0,4%.

Statystyki za rok 2017

Kierunki rozwoju 2018:
- dostosowanie do zmian na Facebook - m.in. FB Watch,
- dalsze zwiększania jakości treści,
- zwiększenie udziału wideo w publikacjach,
- nowe autorskie kanały tematyczne w ramach GP.